Reklamacje i zwroty

W bamadoo.pl zwrot, wymiana produktów czy zgłoszenie reklamacji nie jest problemem ale doświadczeniem, z którego wyciągamy wnioski - staramy się sprawić aby ten proces był dla Państwa przyjemny i możliwie najkrótszy.

Staramy się kreować ofertę tak aby zapewnić Państwu produkty najwyższej jakości ale jeśli zakupy okazały się niesatysfakcjonujące zgodnie z prawem jako sklep internetowy gwarantujemy 14 dniowy okres zwrotu produktów do naszego sklepu od daty otrzymania produktów.

"Formularz reklamacji / zwrotu / wymiany bamadoo.pl"
- aby ułatwić Państwu zwrot/wymianę produktów lub zgłoszenie reklamacji, do każdej przesyłki dołączamy wydrukowany formularz - odnajdą go Państwo po rozpakowaniu przesyłki wraz z dowodem zakupu. 

 

Zwracane/wymieniane produkty należy dostarczyć do:

Bamadoo.pl - showroom i punkt odbioru

ul. Tkaczy 7

01-346 Warszawa

poniedziałek-piątek od 10-17, sobota od 11-14

 

Produkty można dostarczyć do nas w dowolny, najwygodniejszy dla siebie sposób, najbardziej popularne to:

- dostarczyć osobiście lub przekazać przez kogoś znajomego do naszego showroomu
- przesłać do nas kurierem na powyższy adres
- przesłać do nas pocztą na powyższy adres
- przesłać do nas Paczkomatem InPost: numer Paczkomatu, do którego należy kierować paczki do nas to

WAW454 - Warszawa, Połczyńska 33A (Stacja paliw BP), bardzo ważne aby podać adres e-mail: sklep@bamadoo.pl oraz numer telefonu: 509906183 podczas nadawania przesyłki.

Warto pamiętać o tym, że nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

 

 

 

 

W przypadku dodatkowych pytań w sprawie zgłoszenia reklamacji, zwrotu lub wymiany produktów kupionych w naszym sklepie zapraszamy do kontaktu - sklep@bamadoo.pl +48 503 377 844 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl